19 lutego 2014

Leżąca w łóżku samotnie, kaszląca.


Już drugi dzień w tym tygodniu zostaję w domu. Złapało mnie jakieś chorubsko. Mam okropny kaszel, duszę się. Mam nadzieję, że jak najszybciej wyzdrowieję, bo nie chcę mieć dużych zaległości w szkole. Od długiego czasu pisała do mnie dziewczyna, podpisywała się jako Lola. Pewnie niektórzy z was kojarzą ją z mojego ask'a. Wczoraj w miare dobrze się czułam i postanowiliśmy się spotkać. Tak bardzo się bałam, że zrobię z siebie idiotkę, jak to zwykle mam w nawyku. Ludzie raczej nie uważają mnie za nieśmiałą, a jednak. Gdy kogoś nowego poznaję to nigdy nie wiem o czym rozmawiać, po prostu się stresuję. Nasz spacer był świetny! Nie przypominam sobie, aby było chociaż dziesięć sekund ciszy. Mamy tyle wspólnych tematów! Jestem z siebie dumna, że odważyłam się z nią spotkać. Myślę, że to nie będzie taka zwykła znajomość. Dzisiaj moja siostra kończy hot trzynastkę. Jak ona szybko dorasta! Pamiętam jak jeszcze sikała w pieluchy, hahaha. Teraz staje się buntowniczką, wszystko wie najlepiej i chce robić to co ona saobie zaplanuje. Skąd ja to znam? Sama taka byłam. Mam nadzieję, że nie będzie taka jak ja, bo wtedy nie jestem pewna czy mama wytrzymała by to psychicznie. Po moich wybrykach ma już na pewno dość. Mam kilka rzeczy do sprzedania: http://miauczak.blogspot.com/p/my-shop.html

15 komentarzy:

  1. haha, moja siostra tak samo sie zaczyna buntowac, tez sie zastanawiam jak moja mama to wytrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miałąm trzynaście lat to chodziłąm w glanach, ćwiekach i byłam ultra inna, teraz nikt mnie nie poznaje xD

    OdpowiedzUsuń
  3. zanim przeczytałam, rzuciłam szybko okiem i myślałam, że będzie o graniu w "Lola" :D
    super, że spotkałaś się z tą dziewczyną. uwielbiam poznawać nowych ludzi,a poznawanie ich w ten sposób jest świetne - dzięki internetowi, blogowi już co nie co o sobie nawzajem wiemy,..
    wszystkiego najlepszego dla siostry, moja ma 17 lat, a mi się wydaje, że właśnie 13..
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, dobrze, że masz ze sobą jakąś broń ;) ja raz miałam gaz, ale pewnie i tak nie odważyłabym się użyć, żeby nie dostać rykoszetem.
    życzę samych bezpiecznych podróży!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poznałam dziewczynę przez internet. Spotkałyśmy się i teraz jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami! Czasem warto przełamać lody. Ja mam 14 lat i jestem dosłownie, jak twoja siostra. Wszystko wiem najlepiej. Zdaję sobie sprawę, jaka jestem. Staram się to zmienić, ale to taki wiek. Rodzice muszą jakoś to przejść!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your lovely comment on my blog. Sure lets follow each other. Follow me via GFC and let me know, then I'll follow you back immediately :)

    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chciałabym spotkać niektóre osoby poznane w internecie zazdroszczę Ci!
    Ja w tym roku kończę 15 lat a zbuntowałam się chyba dwa razy w życiu xd ale w sumie czasem chciałabym mieć trudniejszy charakter. W każdym razie wszystkiego najlepszego dla siostry!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://syyylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja teraz tylko niestety wącham zapaszki normalnego smazonego mieska, soosow miesnych itd hehe i wscieku dostaje jak musze odmowic obiadu i jesc 'zdrooowe rzeczy' heh,
    Co do takich spotkan to tez sie tym stresuje zazwyczaj ale jakos wychodzi zawsze na plus:)
    i tez mam taka siostre buntowniczke w domu, ciezko z nia wytrzymac aale tak jak napisalas;d sama taka bylam :D albo gorsza:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaczę sie w bólu i chorobie i przesyłam trochę ciepła z pod kołdry^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co się stresować, po prostu nie zawsze ze wszystkimi nadaje się na tych samych falach i to jest normalne, a warto się przełamać do nawiązywania nowych znajomości, bo nigdy nie wiadomo kiedy znajdziemy swoją bratnią duszę :) Gratulujemy nowej znajomości i współczujemy choroby :(

    Z przyjemnością obserwujemy i zapraszamy do nas 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma za co przepraszać.Po prostu taka jestem-wrażliwa,
    Wracaj szybko do zdrowia.To świetnie,że zdecydowałaś się spotkać
    z tą dziewczyną,dobrych znajomości nigdy za wiele : 3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem chora;< Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. i'm happy for "follow for follow"!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely pieces. Would you like to follow each other? Please let me know if you're interested. Check out my blog and outfits on LOOKBOOK

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń