2 maja 2014

04.05. ♥


Przepiękna majóweczka. Cieszę się, że pomimo pracy potrafię znaleźć czas dla przyjaciół. Zmęczenie zbytnio mnie nie rusza. W poniedziałek pójdę w końcu zrobić sobie badania krwi. Martwi mnie, że prawie nie mam apetytu. Zjadłam dzisiaj tylko dwie kanapki zupełnie rano, a pod wieczór wymiotowałam niczym. Nienawidzę tego. Wiem, że jestem głodna, ale nie mam ochoty nic zjeść, a potem dzieje się to co stało się dzisiaj. Za dwa dnia, czyli 04.05. mamy z Aniołem rocznicę. Jak to szybko minęło! Czasami wydaje mi się jakbyśmy byli już dobrym, starym małżeństwem od trzydziestu lat, a to tylko rok. Nie mogę się doczekać tej niedzieli! To będzie dobry i niezapomniany dzień, no i noc, nie tylko spędzony razem, ale też z naszymi przyjaciółmi i bliskimi znajomymi. Mam jeszcze cały tydzień wolnego z powodu matur. Niektórzy je zdadzą, niektórzy nie. Bywa i tak. Powodzenia!

P.s.- Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z dwiema nowymi firmami. Banery znajdziecie na dole, poklikajcie trochę jeżeli macie chęci i czas :)